11 nočních pamlsků po kterých nepřiberete na váze

15.12.2016 22:46

Je po 22 hodine a vy máte hlad jako vlk. Ale víte, že noční pojídaní a šmejdení v ledničce je to nejhorří co můžete udělat, když si hlídáte štíhlou línii. "Sacharidy mohou pomoci se spánkem a proteiny před spaním pomáhájí udržovat svalovou hmotu, což jedležité, pokud se snažíte zhubnout."

Několik tipů na zahnání hladu v souladu s vaší línií:

  • hrníček popcornu
  • 150g bílého jogurtu podávané s hrstí borůvek nebo jiného ovoce ( goji, banán, maliny, broskve..)Sušené plody a ořechy
  • půl celozrnné pity s hummusem
  • půl hrníčku vařených ovesných vločšk s nelazeným proteinovým práškem
  • půlka až jeden banán s lžící ořechového másla
  • půl hrníčku tvarohu s kousky ananasu
  • 150g kefíru s ovocem - broskve, jahody, maliny, borůvky nebo mango, může být i sušené ovoce
  • 2 celozrnné sušenky
  • jeden celozrnný toast s ořechovým máslem
  • RAW tyčinka se sušeným ovocem a ořechy
  • sušené ovoce s ořevy - hrst

TIP pro snadné usínání: sklenice teplého mléka s medem

Diskusní téma: 11 nočních pamlsků po kterých nepřiberete na váze

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek