Ovoce a zelenina s největším obsahem vody.

09.07.2015 21:43

18 potravin, které uhasí žízeň

Nuda s vodou? Porazte letní vedra sezónním ovocem a zeleninou, které jsou nejen zdravé, ale mají také vysoký obsah vody. Pravděpodobně Ovoce a zeleninajste se snažili všemi možnými způsoby zůstat v pohodě, včetně pití mnohem více vody než doporučených osm sklenic vody denně. Pitná voda je určitě zdravý způsob, jak zůstat hydratovaný, mnohem více než sladké limonády nebo sportovní nápoje, ale pokud se začínáte nudit s H2O, můžete být překvapeni, když zjistíte, že nepotřebujete získat všechnu Vaši vodu z ... vody. Pro většinu z nás, jídlo (většinou ovoce a zelenina), tvoří 20 procent našeho celkového příjmu vody, protože některé druhy ovoce a zeleniny obsahují více než 90 procent vody. Když začnete cítit potřebu větší rozmanitosti spolu s velkou dávkou vody, zkuste jeden z těchto 18-tidruhů ovoce a zeleniny, které mají vysoký obsah vody.

Vodní meloun:

Už z jeho názvu se ukazuje, že je v něm spousty vody a to 93%. Nemusíte jíst meloun jenom ujídáním přímo ze slupky. Jsou známy tuny receptů, které obsahují meloun jako součást hlavního jídla. A jestli je venku horko, zkuste jej zmrazit v chutnou melounovou  zmrzlinu.

Okurka:

Spolu s ledovým salátem, okurky obsahují více vody než jakýkoliv jiná zelenina-96 procent. Jíst syrovou okurku je nejlepší způsob, jak dostat všechnu tu tekutinu do vašeho těla, takže nezapomeňte použit okurky jako surovinu pro Vaše oblíbené domácí dipy nebo v jednom z těchto okurkových receptů.?????bude odkaz?

Cuketa:

v tomto ročním období, Pronikají na Vaše zahrady a místní farmářské trhy. Proč je dobře nevyužít pro uhašení žízně? Cuketa obsahuje 95% vody, ale většina z nás je jí tepelně upravené, čímž ztrácíme spoustu obsahu vody, a to právě díky pečení nebo smažení. Chcete-li získat všechen ten obsah vody, nastrouhejte syrové cukety do salátu, nebo je využijte jako surovinu, tak jako okurky. Někteří lidé dokonce používají cukety jako "těstoviny" v těstovinových salátech. A závěr? Nakrájejte své cukety na tenké pásky, a pak přidejte kamkoliv jak se Vám líbí!

Ředkvičky:

Zřejmě ne moc běžná zelenina na vašem nákupním seznamu, ředkvičky obsahují 95 procent vody, a momentálně je jejich sezona. Potřebujete nějaký nápad na večeři?  Zkuste například Rýžový salát s ředkvičkami a lusky, který obsahují také ostatní potraviny s vysokým obsahem vody, jako okurky, celer, a červené papriky.

Saláty čerstvé:

Když mluvíme o salátech, většina ingrediencí které dáváte do vaší salátové mísy obsahuje tolik vody, jako několik sklenic. Saláty(ledový salát, 96 procent, a špenát, 92 procent), sezonní hity  jako rajčata (94 procent ) a sladké papriky (91 procent). Pokud dáváte přednost zelnému salátu, můžete přidat červené zelí (92 procent) a mrkev (87 procent).

Také můžete spojit všechno své oblíbené ovoce v jednom letním ovocném salátu, Společně s "přírodními cukrovinkami" a skutečnými zahaněčii žízně jsou:

  • Jahody (92 procent vody)
  • Grapefruit (91 procent)
  • Meloun Cantaloupe (90 procent)
  • Broskve (89 procent)
  • Maliny (87 procent)
  • Ananas (87 procent)
  • Meruňky (86 procent)
  • Borůvky (85 procent)

Zelenina

  • Ledový salát
  • Paprika sladká
  • Celer
  • špenát
  • rajčata
  • mrkev
  • červené zelí