Pohyb a zdraví

pravidelné procházky nejlépe v lese je jednou z nejjednodušších věcí, kterou můžete udělat pro své zdraví. Pravidelná chůze min. 30-60 min. pětkrát denně vám pomůže zhubnout, snížit krevní tlak a zmírnit rizika mnoha chronických onemocnění. Na osvěžení se můžete popíjet vodu z lesních pamenů
  • pitný režim - pramenitá voda
  • kvalita stravy a její pravidelná konzumace (nejpozději jíme v 18-19.00, tj 3 hodiny před spánkem)

Jak působí pravidelný pohyb na zdraví?

  • podporuje dobrou náladu (snižuje stres a případné deprese, pobyt na čerstvém vzduchu nabíjí energií)
  • podporuje kreativitu -  pohyb na čerstvém lesním vzduchu uvolní mysl a nápady se jen pohrnou
  • budete muset nosit pásek na kalhotech - pravidelná chůze zlepší reakci těla na inzulín a sníží břišní tuk, zvyšuje metabolismus tím, že spaluje dodatečné kalorie a zabraňuje svalové atrofii
  • pravidelná chůze snižuje hladinu cukru v krvi a celkové riziko vzniku cukrovky - sníží krevní tlak a riziko mrtvice o 20 až 40 procent
  • snižuje riziko vzniku křečových žil - svaly na nohou zvyšují zdravý průtok krve. Pokud trpíte křečovými žilami, denní procházky mohou pomoci od otoků nohou
  • podporuje trávení a vyprazdňování - chůze podporuje trávení i pohyb střev a žaludku
 

Diskusní téma: Pohyb a zdraví

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek